Avatar billede evs76 Nybegynder
04. januar 2007 - 11:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vil nyt website, med samme keywords holde placering på Google

Jeg er ved at lave et helt nyt design til et website, som inden for dens område, ligger højt placeret på Google. Mit spørgsmål er, om den vil miste sin placering, når jeg "skifter" filerne? Jeg ved godt, at jeg skal sørge for, at det har de samme keywords, men vil det have betydning at filerne evt. har andre navne?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
04. januar 2007 - 13:27 #1
Er filerne = url's..... Så ja. Det vil bestemt have betydning.
Det vil selvfølgelig med tiden udligne sig, men på kort sigt have betydning

Laver du ikke om på url's, så vil det også få betydning, men ikke nødvendigvis negativ, og alt efter hvor meget der laves om kan det have større effekt. Det er naturligvis nødvendigt at bruge samme text/indhold som på det nuværende.

Men efter ændring vil jeg klart foreslå dig at tilføje et sitemap hos google
https://www.google.com/webmasters/tools/
Avatar billede evs76 Nybegynder
04. januar 2007 - 13:31 #2
Mange tak for hurtig respons. Jeg har trykket accepter, så jeg håber du har modtaget dine point (første indlæg :o))
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
04. januar 2007 - 13:59 #3
Det var så lidt.....
For at acceptere svaret skal du først klikke på navnet (Til venstre for knappen accepter) og trykke accepter

Men vent med det.... Det kan sagtens være der i det næste døgn kommer flere gode svar og løsningsmuligheder....

Gør der det, og du vil acceptere mere end 1 svar, så holder du CTRL nede mens du gør alle navne blå, og trykker accepter