Avatar billede delin Nybegynder
04. januar 2007 - 11:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pludselig 2 x BSOD

Hej eksperter.

Jeg døjer med et lille problem lige pt. Jeg kan kun starte min computer op i safe mode. Forsøger jeg at starte normalt op får jeg 2 forskellige BSOD's, jeg har ikke installeret nogen nye drivere på det seneste (har prøvet at opdatere grafik drivers) og computeren er ikke for varm.

Her er de 2 BSOD's jeg får

"A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.

A device driver attempting to corrupt the system has been caught. The faulty driver currently on the kernel stack must be replaced with a working version.

Så kommer der en lang smøre med hvis dette er første gang og check for nye drivere osv."

Den anden BSOD jeg får er som følger:
"A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.

SPECIAL_POOL_DETECTED_MEMORY_CORRUPTION

Så kommer der en lang smøre med hvis dette er første gang og check for nye drivere osv."

Forklaringerne i de 2 BSOD er såment fine nok, de virker bare ikke.

Er der nogen der har prøvet lignende problemer? Hvordan kan man evt. løse problemet?
Avatar billede nva Praktikant
04. januar 2007 - 11:23 #1
Du kan lave en systemgendannelse hvis du ikke kan starte fra sidste godkendte konfiguration.
Avatar billede haverslev Novice
04. januar 2007 - 11:31 #2
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. januar 2007 - 11:42 #3
kontroller dine ram med memtest86, kan hentes på http://memtest86.com
Avatar billede delin Nybegynder
04. januar 2007 - 12:03 #4
Hej

NVA, dit foreslag med systemgendannelse virkede perfekt. Læg et svar ind så jeg kan lukke spørgsmålet.

Tak til jer andre også
Avatar billede nva Praktikant
04. januar 2007 - 12:09 #5
Glæder mig det virkede :)