Avatar billede gichael3257 Nybegynder
04. januar 2007 - 09:19 Der er 2 kommentarer

Meta tag redirect i en frame

Hejsa.

Jeg søger hjælp.

Jeg har en webside (WEBA) som skal redirecte til en anden webside (WEBB)

Det er ikke noget problem at lave en mega tag som redirecter, mit problem er at jeg gerne vil lave det sådan at når man kommer ind på WEBA og bliver redirected til WEBB, vil adressen på WEBA stadig stå i adresse feltet. Den eneste måde jeg kender lidt til er ved at lave en frame, men jeg kan slet ikke huske hvordan jeg gør det.

Derfor har jeg brug for lidt hjælp!

Vh Michael
Avatar billede gichael3257 Nybegynder
05. januar 2007 - 08:14 #1
Jeg har løst problemet med følgende kode:

<html>
    <head>
        <title>bla</title>
    </head>
    <frameset cols="100%">
        <frame src="http://www.eksperten.dk">
    </frameset>
</html>
Avatar billede roenving Novice
22. januar 2007 - 06:20 #2
-- og det er den eneste løsning ...

-- og luk så spørgsmålet ved at markere dit navn i boksen til venstre og trykke på Acceptér !-)