Avatar billede lsskaarup Nybegynder
04. januar 2007 - 08:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gruppere kontaktperson og specificere adgang hertil

Er det muligt, i Outlook 2003 at lave f.eks. en under gruppe i kontaktpersoner, der kan indeholde leverandøre.

Denne gruppe skal så være tilgængelig på netværket, så andre brugere kan få adgang til listen, MEN de må ikke have adgang til den overordnet kontaktpersonsliste.

Vores nuværende løsning, er at oprette en ny bruger, kun til dette formål, men det synes vi ikke er en helt god løsning.

Det var nok lidt kryptisk forklaret, skriv hvis det skal uddybes.
Avatar billede permor7 Nybegynder
20. januar 2007 - 22:48 #1
Hej

Du kan sagtens styre hvem derskal se hvad - går ud fra at du køre på en Exchange-server.

Du gør den mappe synlig(og kun synlig) for den eller de brugere der skal have adgang til leverandørerne, dernæst giver du læserettigheder til leverandør-mappen.

permor7
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
21. januar 2007 - 11:18 #2
Hvordan det helt præcist?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
09. marts 2007 - 10:22 #3
hallo??
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
25. juni 2007 - 09:15 #4
Nå ingen reaktion, så jeg lukker.