Avatar billede micmac34 Nybegynder
04. januar 2007 - 08:30 Der er 4 kommentarer

Backup af Outlook Express

Hejsa.
Jeg skal have lavet en backup af alle mine mails ( Indbakke+undermapper) Hvordan er det lige jeg gør det? Jeg har tænkt mig og gemme en eventuelt fil på mit d-drev da maskinen skal formateres. Når backup-en er taget og maskinen formateret, hvordan får jeg så det hele tilbage igen?
Avatar billede ierikk Nybegynder
04. januar 2007 - 08:43 #1
Avatar billede micmac34 Nybegynder
04. januar 2007 - 08:54 #2
Hejsa. Jeg følger det hele slavisk, men her: 7. Klik på Marker alt i menuen Rediger.
8. Klik på Kopier i menuen Rediger, og luk derefter vinduet.
går det galt!!!! Jeg kan ikke markere noget!!
Avatar billede micmac34 Nybegynder
04. januar 2007 - 09:01 #3
Kan det passe filerne kommer til at hedde: DBX-fil ? Jeg har fået kopieret mappen med alle mine mails til mit d-drev. Kan jeg så importerer dem derfra?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. januar 2007 - 11:25 #4
de hedder dbx filer, og det har de gjort i mange år, så det er skam helt korrekt ;)