Avatar billede greta Nybegynder
03. januar 2007 - 18:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan et MediaCenter klare

Jeg overvejer at invitere i et mediacenter via en bærbar pc og et fladskærms tv. Jeg er i tvivl om hvad der er muligt. Kan man f.eks. være på internettet på pc skærmen samtidig med at der vises en film og der optages et program via tv'et. Dvs. kan jeg bruge laptop'en som en pc samtidig med at mediacenteret køre på TV'et?
Avatar billede lasserasch Juniormester
03. januar 2007 - 19:12 #1
Det kan du godt ja. Og du kan mange andre ting også i Windows Meadia Center.

Vil anbefale dig at vente lidt. Windows Vista har et kanon lækkert mediacenter indbygget, som supporterer TV/Radio tunere, DVD film, Billedvisninger, Albums oprettelser osv osv osv....

Ved ikke helt hvor meget af dette Windows XP Media Center Edition kan. Men mediacenteret er jo i princippet "bare" et lækkert stykke software, så ligesom alt andet kan vises på enten den ene eller den anden skærm. Så når du tilslutter dit fladskærms tv, så fungerer dette ganske som hvis du gjorde det på en "alm." windows XP pc.

/Lasse
Avatar billede Henry Novice
10. januar 2007 - 21:06 #2
Nej du kan kun bruge den til en ting adgangen, og alligevel, for du kan godt være på "nettet" samtidig med at du optager en film/program, men du kan ikke se en film og være på nettet samtidig, men mindre du ser den i lille størelse, et media center er bare et program som kører oven på en Windows XP, du behøves ikke at vente, for hvis du køber et Media Center nu, kan du gratis opgradere til en ligenede version til vista hvis der er et mærke der siger at den er vista kompatibelt

http://www.compumail.dk/vistakampagne.php
Avatar billede greta Nybegynder
13. januar 2007 - 09:08 #3
Tak for svarene, super :o)