Avatar billede hero4life Nybegynder
03. januar 2007 - 17:18 Der er 18 kommentarer

Hjælp til opgave

Hej.

Jeg mangler et system som arto.dk

hvor man som bruger skal have sit eget:
Gæstebog
Billedegalleri
Privatbeskeder
sin egen profiltest
Venneliste
Hotornot system
Chat system
Debat(forum)

Dette er et lønnet job som vi i fællesskab finder ud af hvad du skal have for det.
hvis det er dig så kontakt mig på

mikkelgarbov@msn.com
via e-mail eller msn
Avatar billede milandt Nybegynder
03. januar 2007 - 17:29 #1
Er php et krav?

Og 400 kr i timen synes du er for meget, ikke?
Avatar billede hero4life Nybegynder
03. januar 2007 - 17:31 #2
Hej.
php er ikke et krav. bare så længen databasen er mySQL

prisen skal ialt ikke noget timelønnet.

vil have en fast pris. og det tager dig 300 timer eller 3 timer er ligegyldigt.
Avatar billede hero4life Nybegynder
03. januar 2007 - 17:32 #3
Hej.
php er ikke et krav. bare så længen databasen er mySQL

prisen skal være ialt ikke noget timelønnet.

vil have en fast pris. om det tager dig 300 timer eller 3 timer er ligegyldigt.

Undskyld var lidt for hurtig på fingrene
Avatar billede aeroone Nybegynder
03. januar 2007 - 17:43 #4
Kan du selv lave noget af det ? ellers kommer det nok til at koste $$
Avatar billede hero4life Nybegynder
03. januar 2007 - 18:07 #5
Lidt kan jeg

Men ikke meget

hvor meget er det vil du tro ?
Avatar billede stfn Nybegynder
03. januar 2007 - 19:05 #6
well hvis du kigger på arto har de utroligt mange brugere igennem hver dag og det stiller store krav til koden og selvfølgelig også host. Hvis du vil have et system lige så stabilt og hurtigt som arto og dine ambitioner er at få lige så mange brugere vil jeg gætte på at du kommer af med et godt stykke over 20.000 kr. alt efter hvor heldig du er med at finde gode programmører.
Avatar billede tiller3 Nybegynder
04. januar 2007 - 01:11 #7
Og hvorfor skal det vaere mySql? (Og nogle special version?)
Avatar billede windcape Praktikant
04. januar 2007 - 01:14 #8
'prisen skal være ialt ikke noget timelønnet.'
200.000 kr. før moms. , ok ?-)
Avatar billede hero4life Nybegynder
04. januar 2007 - 01:16 #9
Hej ,

Det skal ikke kunne trække så meget som arto. eller være lige så stor som arto. den skal bare have de samme grundlæggende monduler som på arto.dk
Avatar billede hero4life Nybegynder
04. januar 2007 - 01:16 #10
200.000 kr det er jeg ikke villig til at give.

mvh mikkel
Avatar billede windcape Praktikant
04. januar 2007 - 01:24 #11
Du er godt klar over at du alligevel skal bruge servere+hosting for mindst 20-30000 kr. / året bare til at køre det ikke ? :)

200k er jo håndøre for sådan et system.

Systemet vil tage ca. 2 måneder at lave

36*8 = 288 arbejdstimer
200000/288 = 700 kr. / timen, hvilket jo er nærmest underpris.
Avatar billede hero4life Nybegynder
04. januar 2007 - 01:27 #12
Så stort skal det slet ikke være.
Avatar billede windcape Praktikant
04. januar 2007 - 01:29 #13
Medmindre du selv er programmør med nok erfaring (og derfor kunne lave det selv), hvordan kan du så udtale dig om det ? :-)
Avatar billede hero4life Nybegynder
04. januar 2007 - 01:30 #14
kan jeg heller ikke. men har ikke tænkt mig at give så meget for det.

er du programmør ?
Avatar billede windcape Praktikant
04. januar 2007 - 01:32 #15
freelance system-designer for webløsninger :-)

Jeg agter ikke at byde ind på projektet, ville bare forklare dig hvad det var du faktisk bedte om.
Avatar billede hero4life Nybegynder
04. januar 2007 - 01:34 #16
Okay.

hvad laver du af systemer ?
Avatar billede windcape Praktikant
04. januar 2007 - 01:36 #17
Mest frameworks / MVC layouts. Arbejder lige nu på et kunde-administations system til et webhosting center atm, som skal arbejdet sammen med Concorde (og de nødvendige systemer for automatisk oprettelse) :p
Avatar billede hero4life Nybegynder
04. januar 2007 - 01:37 #18
okay :)