Avatar billede monstermand Nybegynder
03. januar 2007 - 16:03 Der er 1 løsning

Restore af mails slettet af bruger

Jeg skal have genskabt nogle mails en bruger er kommet til at slette. Jeg har en backup med den samlede struktur af posthuset.

På følgende link står en vejledning for hvordan man genskaber mails, men jeg kan ikke få det til at virke: http://www.novell.com/support/search.do?cmd=displayKC&docType=kc&externalId=10010461&sliceId=&dialogID=22730762&stateId=0%200%2022736876

Som det står i beskrivelsen skal jeg lave min genvej om, så den peger på min posthus-struktur fra backup'en. Det er også hvad jeg gør, samt angiver med @u-<brugernavn> hvem der skal logges ind som. Alligevel virker det som om den ikke peger på min backup mappe når jeg starter groupwise. Den åbner hele tiden posthuset på serveren. Jeg har sørget for at både GroupWise og Notify er lukket ned når jeg forsøger at logge ind.

Håber nogen kan hjælpe.

(Det er i øvrigt version 6.0 der er tale om)
Avatar billede monstermand Nybegynder
04. januar 2007 - 17:25 #1
Dropper det.. lægger mine backup struktur ud på serveren en aften - så må jeg nappe den via client-server