Avatar billede candymaniac Nybegynder
03. januar 2007 - 15:46 Der er 8 kommentarer

norton stopper for hjemmenetværk

min norton antivirus 2005 stopper for fildeling i mit hjemmenetværk. Hvis jeg slår "internet worm protection" fra, kan jeg uden problemer dele filer på netværket. Hvordan skal jeg sætte norton op, for at jeg kan dele filet og stadig have worm protection kørende?
Avatar billede candymaniac Nybegynder
03. januar 2007 - 15:56 #1
Lige et tillægsspørgsmål.... kan det også være Norton der gør, at jeg ikke kan starte msn. Jeg kan bruge windowsmessenger, men den logger af og på konstant.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. januar 2007 - 16:44 #2
Har du også Norton firewall?
Avatar billede candymaniac Nybegynder
03. januar 2007 - 17:53 #3
nope. Jeg bruger xp's firewall
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. januar 2007 - 18:52 #4
Normalt er det firewallen der bremser programmer, sæt Windows firewallen til under udtagelser - tilføj >fil & udskriftsdeling>messenger>uPnP struktur>Windows Messenger Live>Microsoft Windows.
Avatar billede candymaniac Nybegynder
03. januar 2007 - 19:59 #5
de ting er sat som undtagelser i min firewall. Den eneste måde jeg kan bruge fildeling på, er hvis jeg slår wormprotection fra. Jeg kan sagtens bruge udskriftsdelin. Det er kun fildeling der er et problem. og så lige det med msn.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. januar 2007 - 20:40 #6
Har aldrig haft problemer med at Norton Antivirus har bremset programmer eller hjemmenetværk, højst internet sider med skadeligt indhold.

løsningen er måske at afinstallere dit antivirus, og hente denne gratis istedetfor - har den kørende på to andre pcer uden problemer, og den kan hentes med dansk sprogpakke.

Avast home. http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html
Avatar billede candymaniac Nybegynder
03. januar 2007 - 20:43 #7
hm.. det lyder ikke som det rigtige at gøre. Vil da mene at man kan køre hjemmenetværk med norton. Der må være en bedre løsning
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. januar 2007 - 21:26 #8
Den maskine jeg sidder ved nu har Norton Internet Security 2006, og der er ingen problemer med hverken hjemmenetværk eller andre ting. :-)