Avatar billede niklasn Nybegynder
03. januar 2007 - 10:15 Der er 1 kommentar

Hvilken Hjemmebiograf er bedst til pengene?

Hej..

Jeg står og skal til at købe hjemmebiograf til mit værelse på ca. 20 m2, jeg ville derfor høre om der er nogen som kan hjælpe mig med at finde en hjemmebiograf til fornuftige penge, som kan spille højt uden at skratte og giver en god oplevelse ved dvd afspilning, jeg har selv kigget på denne Hjemmebio. Philips HTS3115, men jeg har som sagt ikke så voldsomt meget forstand på det..
Er der nogen som har viden og vil hjælpe?..

Mvh. Niklas .
Avatar billede klitgaard70 Nybegynder
14. januar 2007 - 21:43 #1
Hej Niklasn - jeg har prøvet div højtaler systemer bla de helt stor bose og syntes ik helt at der er den bas lyd men kan forvente af et højtaler anlæg i 20 tusind klassen.
Jeg har nu været ved at bygge om og ville have noget som IKKE fyldte for meget i stuen, har derfor sat min pc til min fladskærm (lcd) og køre nu det hele igennem pc'en.
Det er det samme resultat som ved at købe et media center.
Prøvede at købe Logitech højtaler system 5450 digital med trådløse baghøjtalere.
Det er der noget ved og prisen kan alle være med på nemlig 2995 vejl udsalgs pris.
Jeg syntes du skulle overveje at lytte til dem, de har en hamrende go bas gengivelse og kan også godt spille 20 m2 op - sagtens enda.

Håber du finder det ddu syntes lyder godt.
pøj pøj med det
mvh jens