Avatar billede euroteam Nybegynder
03. januar 2007 - 09:04 Der er 4 kommentarer

Dankort shop

Hej,

Er har en programmør der vil lave en dankort betalings løsning (komplet) ?

Jeg levere færdige designs, opgaven er opsætning og betaling med dankort.

MHV Casper Bargholz
Avatar billede itechnic Nybegynder
11. januar 2007 - 11:21 #1
Altså det du vil have kodet er en webshop med mulighed for betaling med dankort?

Så det der skal kodes er:

1) Mulighed for at oprette/redigere/slette varer i shoppen
2) Betaling med dankort

Eller er det KUN punkt 2?

Du kan kontakte mig på kontakt [snabel-a] itechnic [dot] dk
Avatar billede euroteam Nybegynder
11. januar 2007 - 15:26 #2
Jeg har lige fundet en anden, men jeg vil meget gerne gemme din mail, hvis der nu var et eller andet der skulle gå galt...
Avatar billede euroteam Nybegynder
21. januar 2007 - 12:09 #3
Er der nogen der ved hvor man kan læse om regler man skal overholde ved kortbetaling på hjemmesiden ?
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
01. august 2007 - 15:06 #4