Avatar billede kasperbr Nybegynder
02. januar 2007 - 13:43 Der er 2 kommentarer

Kan ikke komme på Trådløs med ubuntu

Jeg har fået installeret Ubuntu på min stationær pc, det ville være rart hvis jeg kunne komme på vores trådløse net, men det driller bare. Jeg har fået installeret Wifi-radar og fundet mit net, men kan stadig ikke koble mig på..

Det trådløsenet er WPA beskyttet..
Jeg har bla. gemmen gået denne guide:  http://www.linuxin.dk/artikler/index.php?id=8199

Men har stadig ikke fundet ud af det..

Håber nogen af jer kan hjælpe mig ?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
03. januar 2007 - 17:58 #1
har du tjekket at driveren er fuldt opdateret og funker 100%? :)
Avatar billede kasperbr Nybegynder
03. januar 2007 - 18:56 #2
Jeg er ikke lige den største linux nørd.. Så hvor kan jeg tjekke det henne ?