Avatar billede camban Nybegynder
02. januar 2007 - 13:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

autorun flash.exe

Hejsa

Jeg ved der før har være spørgsmål af lignende type, men jeg kan ikke få det til at virke.

jeg har lavet en flash.exe og en autorun.ini med følgende indhold:

[autorun]
open = flash.exe
icon = flash.ico

Den åbne ikke automatisk op men der kommer en boks op med mulighed for at vælge hvad jeg vil gøre med disken.

Hvordan får jeg autorun til virke?

Mvh Camilla
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. januar 2007 - 13:22 #1
Er temlig sikker på at det skal være en inf og ikke ini fil.
Avatar billede camban Nybegynder
02. januar 2007 - 13:28 #2
Jamen det virker med inf istedet for ini - tusind tak og smid et svar :o)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. januar 2007 - 13:28 #3
Det var så lidt :)