Avatar billede cash Nybegynder
23. maj 2001 - 21:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Email og Netexpress

Hej Eksperter..
Efter jeg har fået netexpress hos tdc, kan jeg godt modtage email fra min gamle konto hos CC men jeg kan ikke sende derfra.. Er det ikke muligt når man ikke er koblet op ved dem eller hvad ??
Hvad gør man så ??
Jeg vil jo gerne beholde min gamle adr. ??
Jeg vil jo helst ikke have opasia, det koster ekstra..

Venlig hilsen  Henrik Bech..
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. maj 2001 - 21:25 #1
Det kan sagtens lade sig gøre.
Med netexpres er der jo inkluderet opasia abb.
Har selv netexpres og betaler ikke ekstra.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
23. maj 2001 - 21:26 #2
Se lige om du har angivet den rigtige udg. server.
Avatar billede qzar Nybegynder
23. maj 2001 - 21:27 #3
inde i din E-mail opsætning skal du der hvor du skal skrive smtp server skrive smpt.mail.dk hvis du vil have en grundigere beskrivelse så skriv lige hvilket E-mail program du bruger så skal jeg nok komme med en længere forklaring!

-Jonas
Avatar billede qzar Nybegynder
23. maj 2001 - 21:27 #4
SVAR!
Avatar billede qzar Nybegynder
23. maj 2001 - 21:39 #5
Tak for points fandt du ud af det`??!
Avatar billede cash Nybegynder
23. maj 2001 - 21:40 #6
Ja det gjorde jeg smtp.mail.dk og så virker det hvad med news groups ..  tak for hjælpen..
Og hvad er det egentlig det smtp..
Avatar billede qzar Nybegynder
23. maj 2001 - 21:42 #7
smtp er teledanmarks server til udgående post! Hvis du har \"teledanmark internet\" skal du altid bruge deres udgående server! Jeg finder lige noget om news groups!
Avatar billede qzar Nybegynder
23. maj 2001 - 21:46 #8
jeg kunne ikke lige finde noget om newsgroups :-(
Men:

http://www.opasia.dk/kundeservice/netexpress2/index.shtml

er rigtig god hvis du lige har fået netexpress! Jeg brugte den selv meget istarten ;-)
Avatar billede cash Nybegynder
23. maj 2001 - 21:49 #9
Tak for hjælpen, jeg har lige fundet ud af det med news groups..
Man skal bare bruge en server der hedder  news.inet.tele.dk