Avatar billede mohammed50 Nybegynder
01. januar 2007 - 22:46 Der er 1 løsning

Et sporgsmaal om dvdx 2.5

Hej eksperter
Jeg har konverteret en dvd film med dvdx 2.5, og den har lavet 4 avi filer paa hver 730 MB. Har brugt cinepak codecs til at konvertere den, har proevet at saette den til divx codecs'en, men saa faar jeg en fejl. Hvordan goer jeg hvis den kun skal fylde 1 eller 2 filer ??
Og hvis ikke det kan lade sig goere med dette program, hvilket andet freeware program skal jeg saa bruge ???
Jeg vil i virkeligheden bare have undertekster paa min dvd film, og derfor vil jeg lave den om til en avi fil, og bruge en srt tekst fil til at saette undertekster paa. Er det muligt at faa teksterne ind paa min film, mens jeg afspiller den paa min pc med et andet program ?? Altsaa bare faa tekster paa mens den bliver afspillet, ikke noget med at braende teksterne paa en ny dvd eller noget.
Avatar billede mohammed50 Nybegynder
06. maj 2007 - 12:16 #1
Intet svar, lukker spoergsmaalet.