Avatar billede frigg Nybegynder
01. januar 2007 - 17:07 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Point til Kokkeole

Denne tråd er til Kokkeole.
Avatar billede frigg Nybegynder
01. januar 2007 - 17:13 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2007 - 17:19 #2
Luk her og tildel i stedet point i http://www.eksperten.dk/spm/749837

(Luk = lav et svar selv og accepter eget svar)
Avatar billede frigg Nybegynder
01. januar 2007 - 17:27 #3
Det er lidt svært, da der er to der skal have point som tak for hjælpen.
Avatar billede snowball Novice
01. januar 2007 - 18:13 #4
frigg: Det er ikke noget problem at uddele point til flere brugere i det samme spørgsmål - http://www.expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

Der er ingen grund til at uddele point her eftersom det andet spørgsmål ikke er lukket endnu. Du beder blot de brugere der skal have point, om at lave et svar i spørgsmålet, og så accepterer du derefter deres svar som beskrevet i linket ovenfor.

Ved at give point i begge spørgsmål, overtræder du jo reglen om at der max må gives 200 point for det samme spørgsmål.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede frigg Nybegynder
01. januar 2007 - 22:15 #5
Okay, den regel var jeg ikke klar over.

Ville bare gerne takke dem begge.

Det er min datter der har oprettet tråden og mig der har arbejdet videre på den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2007 - 22:59 #6
OK ;)

Husk at lukke her.
Avatar billede frigg Nybegynder
03. januar 2007 - 11:18 #7
For ikke at bryde reglerne, lukkes denne tråd.