Avatar billede kult4z4r Nybegynder
01. januar 2007 - 13:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Brænding af 8GB til DVD

Hejsa!

Jeg sidder nu her ret træt og har det ikke alt for godt. Men alligevel skal jeg lige have brændt en "lille" fil ned. Mit problem er så bare at jeg ikke kan få hverken Nero eller Alcohol 120% til at brænde mit .iso. Jeg skal have det brændt ned på 2 DVD'er. Nogen der kan hjælpe?
Og ja, min .iso fylder 8GB -.-
Avatar billede niels_hansen Praktikant
01. januar 2007 - 13:38 #1
det kan du ganske enkelt ikke, afhængigt af hvilken type data det er disken indeholder kan du måske spillet den op, men en iso fil på 8GB får du ALDRIG ned på en 4.6GB DVD
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
01. januar 2007 - 13:39 #2
Men er det ikke muligt at brænde det over flere skiver så?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
01. januar 2007 - 13:49 #3
som udgangspunkt nej, men som skrevet det kommer an på hvad det er den isofil indeholder, mange ting kan splittes op, men ikke alt (så det automatisk kan køres fra 2 skiver), det nemmeste er nok bare at køb en enkelt duallayer skive.
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
01. januar 2007 - 13:53 #4
Okay... Træls :) Har nemlig lige en ven der skal til at til jylland nu og han skal bruge det. Men så må jeg jo "bare" uploade det :p kender du ellers et program der kan splitte det hvis det er?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
01. januar 2007 - 13:55 #5
du kan splitte filen op med winrar, og så brænde alle filerne ud på 2 skiver, og så skal han pakke filerne ud til samme iso fil når han kommer hjem, og kan derefter enten brænde eller mounte den med deamon tools eller lignende.
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
01. januar 2007 - 14:07 #6
Tak for hjælpen og godt nytåt!
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
01. januar 2007 - 14:08 #7
smid lige et svar
Avatar billede niels_hansen Praktikant
01. januar 2007 - 14:10 #8
har jeg gjort ;)
Avatar billede kult4z4r Nybegynder
01. januar 2007 - 14:11 #9
Har jeg lige fundet ud af :D skal bare lige have hovedet til at fungere...