Avatar billede hejsletj Nybegynder
30. december 2006 - 12:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skift af blæk

Vi har en Canon Pixma 4200 og har skiftet blækpatroner. Den skriver nu pludselig: Flere blækpatroner af samme farve er installeret. Og det er der altså ikke. Der er kun en af nr. 5 som der refereres til. Hvad kan jeg gøre? Er det driveren. Patronen. Printeren.

Tak for jeres hjælp.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. december 2006 - 13:26 #1
Jeg går ud fra at når du ikke skriver andet så er deet oroginale patroner vi taler om?
Jeg har selv 5200 og 6600 af Canon.

Men prøv at tage dem ud igen og tør chippen af og monter dem igen
Avatar billede hejsletj Nybegynder
31. december 2006 - 09:39 #2
De er originale. Jeg prøver lige med din anvisning.
Avatar billede hejsletj Nybegynder
31. december 2006 - 10:12 #3
Virkede desværre ikke. Jeg vil prøve at skifte patronen ud.
Avatar billede hejsletj Nybegynder
07. november 2010 - 16:40 #4
luk spørgsmål