Avatar billede latz69 Nybegynder
29. december 2006 - 20:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

w32.alcr.f

Her den anden dag troede jeg at jeg skulle til og at installere et program, men i stedet poppede mit Norton Antivirus op i stedet og sagde at jeg havde fået en virus (w32.alcr.f) som den ikke kunne slette...
siden har jeg overhovedet ikke kunne finde den :(
Nogle der kan hjælpe mig med at fjerne den ?? Tror nemlig den er skyld i at mit dvd shrink ikke virker længere:'(
Avatar billede hcma Novice
29. december 2006 - 20:53 #1
Avatar billede latz69 Nybegynder
29. december 2006 - 21:01 #2
jow, lige præcis - det er den !!
Men Norton finder den ikke når jeg scanner :S
Avatar billede latz69 Nybegynder
29. december 2006 - 21:04 #3
tror måske at et spamprogram har fjernet det - kan det passe ?
Avatar billede hcma Novice
29. december 2006 - 21:14 #4
det kan måske godt passe.
prøv at tage en online-scanning her:
http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm  (Panda Active Scan)
Avatar billede latz69 Nybegynder
29. december 2006 - 21:24 #5
den var fin :)
smid et svar - og takker :D
Avatar billede hcma Novice
29. december 2006 - 21:39 #6
svar  :o)

det er altid en god en gang imellem at tage et on-line-scan  (gør det selv en gang om måneden som supplement til Nortin AV)