Avatar billede negertt Nybegynder
29. december 2006 - 16:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

no cd crack til delta force 3

jeg kan ikke finde nogle no cd patches til Delta force 3 de jeg har prøvet har ikke virket. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde no cd cracks til spillet??
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 16:35 #1
Det er vist ikke lovligt at hjælpe med den slags på Eksperten ;)
Avatar billede negertt Nybegynder
29. december 2006 - 16:36 #2
hvorfor ik det?
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 16:46 #3
Fordi det ikke er lovligt at bryde en kopispærring og det er jo faktisk det du vil.
Avatar billede negertt Nybegynder
29. december 2006 - 16:59 #4
det kan da være lige meget når jeg har købt spillet og vil spille over et hjemme netværk.
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 17:06 #5
Hehe mig kan du sagtens overbevise, men sådan er reglerne på Eksperten. Hvis nogen er uenig med mig i min fortolkning, så er de velkommen til at bryde ind.
Avatar billede snowball Novice
29. december 2006 - 17:18 #6
Som der klart står skrevet i reglerne, punkt 2.1.7.2:

Det er ikke tilladt at spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder alle former for cracks, NoCD-patches, modificerede copyright-beskyttede filer og lignende - med mindre filerne kan hentes fra producentens eget websted.

I dette tilfælde er producentens websted http://www.novalogic.com/ så hvis du kan finde det der, så er det lovligt - ellers ikke!

Snowball / CoAdmin
Avatar billede negertt Nybegynder
29. december 2006 - 17:20 #7
det er da noget pis men ok så må jeg jo finde på noget andet. tak for hjælpen.
Avatar billede snowball Novice
29. december 2006 - 17:24 #8
negertt: Sådan er reglerne, og dem har du selv valgt at acceptere og følge da du oprettede din bruger ;)
Avatar billede kalp Novice
29. december 2006 - 17:30 #9
snowball :>

Der findes jo værktøjer, som kan klare dette opgave uden, at der pilles ved kopispærringen. Det kan da vel ikke være ulovligt, at fortælle hvad jeg tænker på her til negertt?

om ikke andet - hvis det er ulovligt så har mit arbejde et seriøst problem;o)