Avatar billede gysser Nybegynder
28. december 2006 - 20:22 Der er 10 kommentarer

Hjælp til opgave - betaling gives!

Da jeg har fået en opgave i java-programmering på Syddansk Universitet, og jeg ikke selv er ret erfaren med programmering (blevet undervist i 3 måneder), ønsker jeg hjælp til denne opgave.

Det drejer sig kort sagt om at lave en filmfortegnelse (lille database indeholdende data om film), og man skal bl.a. kunne søge i denne fortegnelse, indsætte nye film og fjerne film fra fortegnelsen.

Jeg har selv lavet noget af opgaven, men kan ikke rigtigt finde ud af mere. Når programmet er lavet, skal jeg skrive en rapport om programmet, hvilket ikke er noget problem, hvis programmet fungerer - og indeholder en masse kommentarer!

Hvis du kunne være interesseret i at hjælpe mig, giver jeg dig et gavekort til www.gavekortet.dk på kr. 500.

Mail til mig hurtigst muligt! Så sender jeg dig den del af opgaven, jeg har lavet. Jeg skal have programmet færdigt d. 3/1.

Morten Hansen
mtm@hansen.tdcadsl.dk
Avatar billede kalp Novice
28. december 2006 - 20:26 #1
Nu må man ikke tage imod både point og gavekort eller penge..

men selve opgaven kan jeg godt lave til dig.
sender dig en mail som du kan svare tilbage på.
Avatar billede kalp Novice
28. december 2006 - 20:28 #2
ps. tjek din spam folder - havner tit der pga. min email virker lidt mystisk.
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. december 2006 - 02:45 #3
gysser >> Det er både umoralsk og imod reglerne at betale andre for at lave dine lektier. Meningen er at du skal lære emnet godt nok til at kunne lave dem selv ;)

PS: eksperten.dk er rimeligth velkendt på danske skoler og læreanstalter, adskillige undervisere bruger også tid på at besvare spørgsmål her, så jeg vil ikke blive overrasket hvis din lærer tager en snak med dig om dette spørgsmål.

kalp >> Det er du utvivlsomt også klar over. Så lad venligst være med at 'lave opgaven til ham'.

mvh JakobA
Avatar billede cayman Nybegynder
29. december 2006 - 07:56 #4
Hej Gysser

Jeg bryder mig heller ikke om gavekortet eller am at andre skal lave opgaven for dig.
Men I er vist flere der har fået denne opgave:
http://www.eksperten.dk/spm/751322

Måske skulle I stikke hovederne sammen...?
Avatar billede kalp Novice
29. december 2006 - 08:50 #5
Man kan finde mange herinde, som får løst hele deres opgave ved at stille alle del spørgsmålene i den som seperate spørgsmål... om ikke andet får de løst kerneproblemet herinde og det er vel ikke ligefrem meningen;)
Avatar billede snoop_one Nybegynder
29. december 2006 - 10:46 #6
Hvad er det for et fag du har Morten?
Avatar billede snoop_one Nybegynder
29. december 2006 - 11:23 #7
iom at du har bachelor i Datalogi så synes jeg godt, at du selv kunne give resten af opgaven et forsøg - det burde ikke være noget problem for dig!!! Hvis du har spørgsmål omkring design eller implementering så er der et hav af dygtige folk herinde der ved hvad de snakker om :)
Avatar billede gysser Nybegynder
29. december 2006 - 11:56 #8
snoop one >> Jeg har ikke bachelor i datalogi.. Jeg er kun blevet undervist i programmering i 3 måneder, og har ellers ikke erfaring med det. Og derfor er jeg løbet ind i et problem, dét er grunden til at jeg har søgt denne hjælp.. Ganske enkelt for at komme videre..
Avatar billede snoop_one Nybegynder
30. december 2006 - 00:44 #9
Tag et kig på http://www.kianosh.dk/projects.html det kan være at du finder noget inspiration :)
Avatar billede kalp Novice
01. januar 2007 - 18:39 #10
Det blev sådan, at som spørger selv siger var der allerede blevet lavet på opgaven... og rent faktisk ret meget, men det virkede bare ikke.

Det eneste jeg gjorde var at rette samtlige metoder til og sørgede for at det der var blevet produceret kom til at fungerer... tilføjede ikke rigtig ny funktionalitet eller noget.

Jeg tager ikke imod betaling for opgaven... og heller ikke imod pointene... for så slipper jeg for at skulle poste løsningen herinde;)

det er op til spørger om han orker det.