Avatar billede htmlkongen Novice
28. december 2006 - 14:00 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Registry rens?

Findes der et (idiotsikkert) program som renser op i Registry databasen uden man behøver at have den store kendskab til noget i den?

Evt. gratis?
Avatar billede kalp Novice
28. december 2006 - 14:03 #1
der findes ret mange, men evt.
http://www.hoverdesk.net/freeware.htm
Avatar billede kalp Novice
28. december 2006 - 14:03 #2
Avatar billede nva Praktikant
28. december 2006 - 14:12 #3
Avatar billede nva Praktikant
28. december 2006 - 14:13 #4
Avatar billede htmlkongen Novice
28. december 2006 - 14:15 #5
Er disse programmer bare til at downloade, indstallere og trykke på "rens" - eller skal man vælge hvad der skal renses?
Avatar billede kalp Novice
28. december 2006 - 14:16 #6
ja teknisk set...
Avatar billede kalp Novice
28. december 2006 - 14:16 #7
lav backup er registry er altid en god ide=)
Avatar billede larsroan Nybegynder
28. december 2006 - 14:29 #8
15 minutter før du kom med ditt spørgsmål "htmlkongen" anbefalte jeg EasyCleaner her, http://www.eksperten.dk/spm/752783
Etter å ha brukt EasyCleaner med ulike PC'er de siste to årene er jeg særdeles fornøyd med den jobben det gjør.  La EasyCleaner rense ditt register.  Har du Win XP tar du automatisk backup ved hver oppstart.  EasyCleaner har også en nyttig angre-funksjon;  "...On every succesful startup Windows takes backup from your registry, you can do this by yourself by copying SYSTEM.DAT- and USER.DAT-files located in Window's directory. This ain't necessary though, thanks to EasyCleaner's ability to create UNDO-files (ECUndoXX.reg). EasyCleaner creates .REG-file from all entries deleted on the same session, and by double-clicking the *.REG-file you can add those previously deleted entries back to the registry. "
Lykke til!
Avatar billede larsroan Nybegynder
28. december 2006 - 14:31 #9
Unnskyld, korrekt kobling er; http://www.eksperten.dk/spm/752762
28. december 2006 - 14:42 #10
Avatar billede htmlkongen Novice
28. december 2006 - 15:18 #11
Tak for svar alle sammen. Nu har jeg noget at arbejde med. RegCleaner er helt kanon - det har jge brugt i lang tid. Men ønskede bare et mere automatisk der søgte for gamle nøgler og ting som man ikke bruger - og ikke bare opstartstnøgler - hvor den herefter renser automatisk ud i tingene.

Mange tak for svar - smide ri lige svar alle dem der vil ha?

Go jul og godt nytår til alle :)
28. december 2006 - 16:31 #12
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 08:47 #13
Lad bare de andre dele points - jeg har tjent nok til et pro-abonnement denne måned og så er jeg tilfreds ;)

Godt nytår til dig og alle andre.
Avatar billede htmlkongen Novice
01. januar 2007 - 20:19 #14
Mange tak for svar. Godt nytår alle :)