Avatar billede jost Nybegynder
28. december 2006 - 12:36 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Program til sletning af dobbeltfiler

Hej

Jeg faldt over følgende tråd http://www.eksperten.dk/spm/464416 for at finde en løsning på mit problem: Jeg skal finde og slette dobbeltfiler.
Men det program der henvises til kan jeg ikke få til at fungere.
Så jeg vil høre om der er nogen der kender andre programmer der kan fidne og slette dobbeltfiler?

Mvh

Jost
Avatar billede jacla Nybegynder
28. december 2006 - 12:49 #2
Prøv System Mechanic, du kan godt bruge de ældre versioner som 3.0 4.0.

http://www.brothersoft.com/System_Mechanic_Download_8190.html

vh

Jan
Avatar billede nva Praktikant
28. december 2006 - 12:50 #3
Avatar billede larsroan Nybegynder
28. december 2006 - 13:45 #4
For sletting av dobbeltfiler må du benytte et program som behandler registeret.  Her anbefaler jeg et enkelt men funksjonelt program som heter EasyCleaner.  Ser du på
http://www.majorgeeks.com/downloads15.html vil du se at dette enkle programmet ligger helt i toppen for "score"; 4,65  (5 er maksimum).  Ingen spyware...  Finnes også på dansk.  Start og klikk >Duplicate Files (eventuelt velg partisjoner) og du får hele listen.  Med dette programmet kan du samtidig sjekke registeret for feil registeroppføringer, temp, feil shortcuts, oppstart-liste, grafisk oversikt over harddisk.
Lasse
Avatar billede jost Nybegynder
28. december 2006 - 15:55 #5
Jeg er ved at afprøve Dupfilefinder og EasyCleaner. De andre virker ikke tilstrækkeligt.
Jeg vender tilbage når jeg ved hvilket der virker bedst.

/Jost