Avatar billede ajh87 Nybegynder
27. december 2006 - 22:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Design af logo

Jeg skal bruge et logo design til følgende navn:
Base Development

Jeg er åbent for det hele så "shoot" :-)

Fortsat god jul og godt nytår
Mvh
Anders
Avatar billede ajh87 Nybegynder
27. december 2006 - 22:17 #1
P.S.: Ang min karma er jeg ikke klar over hvad der er blevet gjort forkert da min kamerat tidligere har brugt min profil.
Avatar billede simplus Nybegynder
28. december 2006 - 00:32 #2
Godaften,
har lige et par ting jeg lige synes jeg ville dele med dig:

1. hvis du skal have hjælp skal du vise resten af siden, da logoet gerne skulle passe med designet. Ham/hende der muligvis hjælper dig aner jo ikke hvordan din side ser ud.

2. du må gerne forklare lidt mere hvilke ønsker du har til logoet - her tænker jeg på størrelse og eventuelle farve ønsker.

3. dette spørgsmål burde have været stilt her: http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Grafiske-opgaver/

4. din karma er ikke spor underlig, da du selv har taget pointene i et par spørgsmål hvor du fik brugbar hjælp.

5. det er ikke lovligt at dele sin bruger med en eller flere kammerater !

Det var vidst det.
Jeg håber ikke at du tager det som et surt opstød, men som nyttig kritik. Min mening er ikke at irritere dig, men derimod at hjælpe dig på vej. Jeg har ikke helt styr på din viden om reglerne herinde, men for megen hjælp er ingen døde af.

Godt nytår til dig også :-)
Avatar billede ajh87 Nybegynder
28. december 2006 - 03:24 #3
Hehe jeg tager det skam ikke tungt.
Ang. min brugers tidligere spørgsmål så ja jeg har set dem alle igennem efter jeg så min karma - og min kamerat har skam ikke med tilladelse brugt min bruger!

Jeg har ændret password efter jeg fandt ud af dette.
Han har også skrevet mit navn på flere af hans spørgsmål og jeg vil ikke referere til ham som ven men det er der flere grunde til som ikke skal tilkendegives her jeg håber bare at folk vil stole på mig selvom jeg må indrømme at jeg ikke selv ville gøre det når men ser hisotorikken for denne bruger.

Undskylder misplaceringen af spørgsmålet i henhold til kategorien.

Ang spørgsmålet:
Ja siden ligger som en work in progress her: http://www.3ps.dk/WEB_TRY/

"WEB_TRY" skal være stort da det er en linux case sensitive server.

Farverne må godt være i stil med de få der er brugt på linket. Altså mest grå toner, gerne noget kreativt i "wireframe" udseende.

Teknisk set på det godt laves i Adobe Illustrator og jeg ønsker resultatet i Illustrators format. Det kan derfor skaleres (Scaleble Vector Graphics)

Hvis dette kan gøres i et andet program _feel free_ men så skal det være et freeware program som InkScape fx.

--Anders
Avatar billede ajh87 Nybegynder
28. december 2006 - 03:27 #4
jeg lukker mine spørgsmål og oprette på en frisk profil da jeg tydeligvis ikke kan bruge denne til så meget.

--Cya
Avatar billede ajh87 Nybegynder
28. december 2006 - 03:29 #5
lukkes...