Avatar billede amt Nybegynder
27. december 2006 - 18:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet explorer lukker ned på visse sider

Jeg kan ikke åbne siden Pixmania.com - Internet Explorer lukker ned uden varsel, når jeg forsøger. Det skete både i version 6 og nu hvor jeg har opgrderet til version 7. Det samme sker på enkelste andre sider - fx når jeg forsøger at downloade en pdf-fil med en ,amual fra Sonys hjemmeside. På min gamle Win 98 PC er der ingen problemer med de 2 sider.
Avatar billede vejmand Juniormester
27. december 2006 - 19:19 #1
Download Firefox herfra: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all
Under instalationen bliver du spurgt om du vil gøre den til standard browser, hvis du svarer nej, kan du bruge IE som normalt og så bare bruge Firefox til de sider der er problemer med.
Det har jeg selv gjort i lang tid, og det fungerer fint.  :-)
Avatar billede amt Nybegynder
27. december 2006 - 22:09 #2
Tak for tippet! Det fungerer perfekt!
Avatar billede vejmand Juniormester
27. december 2006 - 23:23 #3
Velbekomme, du lukker spørgsmålet ved at markere mit navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter"
Så er spørgsmålet rigtig lukket.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2007 - 06:24 #4
Husk at lukke spørgsmålet.  :-)