Avatar billede ankere Nybegynder
27. december 2006 - 10:49 Der er 2 kommentarer

Hvordan laver man et DVI-I kabel

Kan det lade sig gøre at lave et DVI-I kabel selv, da selve stikket ikke kan gå igennem det flexrør jeg vil anvende (og hdmi stik kan heller ikke gå igennem!)?

Kan man selv lodde eller hvad?
Avatar billede redhack Nybegynder
27. december 2006 - 11:48 #1
Jeg har lige kigget der hvor jeg normalt køber elektronik dele, og der kan man ikke købe løse stik.

Desuden så vil kvaliteten af dine lodninger nok ikke leve op til standarden, og derved vil du sikkert midste en del af billedkvaliteten.

Så nej, det kan du desvære nok ikke.
Avatar billede thov Forsker
27. december 2006 - 13:22 #2
Stik og kabler findes i løs vægt http://www.pacificcable.com/DVI.htm#DVI_Connectors
men elektronik pusherne ligger nok ikke inde med dem, fordi færdiglavede kabler er så billige.