Avatar billede rasmustj Nybegynder
26. december 2006 - 12:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Word 2003 - Backspace fungerer ikke normalt?

Hej!
Det drejer sig om Word 2003, hvor jeg en dag hamrede på en masse taster for at finde genveje. :D

Men nu kan jeg ikke slette markerede afsnit med backspace tasten, kun med delete. Jeg kan godt bruge backspace hvis det foregår udenfor markering. Ingen jeg har snakket med kender til dette fænomen, så håber virkelig i kan hjælpe :)

På forhånd tak,
Rasmus.
Avatar billede vejmand Juniormester
26. december 2006 - 14:10 #1
Funktioner -> Indstillinger -> Rediger -> Flueben i "Ny tekst erstatter markeret"

Sådan er det i Word 2000, det er sikkert noget lignende i 2003 udgaven.
Avatar billede rasmustj Nybegynder
26. december 2006 - 15:34 #2
Tusind tak for svaret :)
Avatar billede rasmustj Nybegynder
26. december 2006 - 15:35 #3
Tusind tak for svaret :)
Avatar billede vejmand Juniormester
26. december 2006 - 16:44 #4
Velbekomme, du lukker spørgsmålet ved at markere mit navn i boksen nederst til venstre, og derefter klikke på "Accepter"
Så er spørgsmålet rigtig lukket.  :-)
Avatar billede rasmustj Nybegynder
26. december 2006 - 16:46 #5
Thank you - trykkede nok 20 gange på accepter da jeg ikke havde markeret dig :D