Avatar billede php-pimp Nybegynder
26. december 2006 - 00:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afprøv Java

Jeg har mit Netbeans java programmerings program og prøver så småt at lærer det men jeg kan ik se de så programmer jeg laver f.x hvis jeg har skrevet at pcen skulle skrive hej på skærmen..

hvad gør jeg hvordan gemmer jeg filerne ordeligt så jeg kan se mit reasultat..?

og kan jeg skrive mine koder i Notepad..?
Avatar billede arne_v Ekspert
26. december 2006 - 00:09 #1
du compiler dit Java program fra Foobar.java til Foobar.class

og så eksekverer du Foobar.class
Avatar billede php-pimp Nybegynder
26. december 2006 - 00:18 #2
Jeg beklager men forstår ikke hvad du mener
kan det blive skåret lidt mere ud af rimelig ny inde for området
Avatar billede arne_v Ekspert
26. december 2006 - 00:42 #3
vil du køre dit Java proggram inde fra NetBeans eller udenfor ?
Avatar billede arne_v Ekspert
26. december 2006 - 00:44 #4
hvis inde fra NetBeans:

Build - Build Main Project
Run - Run Main Project
Avatar billede arne_v Ekspert
17. marts 2007 - 03:13 #5
OK ?