Avatar billede kickazz Nybegynder
23. december 2006 - 23:32 Der er 6 kommentarer

Webgalleri i php?

Hej,

Jeg har brug for et webgalleri i php, der automatisk laver thumbnails. Hvis der er mange billeder, skal det være muligt at opdele thumbnailssiden i flere sider (eksempelvis en side for hver 20 thumbnails). Når man har klikket sig ind på det store billede, skal det være muligt at gå videre til det næste/forrige billede uden at vende tilbage til thumbnailsiden.

(evt. kan det accepteres at webgalleriet er i asp, men php har førsteprioritet)

Håber der er nogen der ligger inde med et frækt lille script.

Mvh
Peter / Kickazz
Avatar billede Bjarne Novice
23. december 2006 - 23:34 #1
http://coppermine-gallery.net er rimeligt populært.
Avatar billede kickazz Nybegynder
23. december 2006 - 23:57 #2
Jeg tænkte mere på et simpelt webgalleri, der er lettere at implementere på ens egen side.
Avatar billede leif Seniormester
23. december 2006 - 23:58 #3
Vil du betale $$$ ?
Avatar billede kickazz Nybegynder
24. december 2006 - 00:01 #4
Nej, søger efter et gratis script. Men dem jeg har fundet på forskellige (danske) hjemmesider, har ikke faldet i min smag.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
24. december 2006 - 01:10 #5
Der skulle være en chance for at finde et brugbart script her: http://hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Image_Galleries/index.html :)
Avatar billede hoeks Nybegynder
28. december 2006 - 04:39 #6
http://krabatweb.dk/pic/ har selv kodet dette. Eller rettere, det er noget opensource, som jeg har ændret lidt i osv. Du kan godt få source hvis du lyster..

smid evt. en mail til mig på Rasmus_hoeks@hotmail.com