Avatar billede themosh Nybegynder
22. december 2006 - 11:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Php programør søges!

Hejsa, Jeg har en webside som jeg skal have programeret i Php. Jeg har selv lavet designet så det passer til det jeg skal bruge det til, men jeg manger noget kode.

Da jeg ikke har nogen midler til at betale mig fra at få kodet siden søger jeg derfor en evt. studerende der kunne tænke sig at være med i dette projekt som evt. fritidsbeskæftigelse. Jeg kan tilbyde vedkommende 30% af overskudet af siden samt 30% ved evt. salg. Dette ordning er gældende ligeså længe siden køre og det er en ret god deal da du som programør ikke skal andet end at lave siden og der efter kun vedligeholde den. Med andre ord, når den først er lavet er der ikke ret meget mere arbejde i det for dig!

Jeg står for indholdet på siden, samt sponsor, administration og PR.

Hvis du er interesseret i at høre mere så skriv endelig til mig. Kender du en som kender en så skriv endelig også!

Mvh Christian
Avatar billede hmann Nybegynder
22. december 2006 - 12:22 #1
vil gerne høre noget mere om ideen og hvor meget der skal programmeres.
Har du evt. en mail så man kan få lidt flere oplysninger?

Mvh
HMann
Avatar billede themosh Nybegynder
22. december 2006 - 19:44 #2
Du kan skrive på tordengok@hotmail.com bruges også som msn
Avatar billede roz Nybegynder
26. december 2006 - 01:12 #3
Ja hvis ikke du har fundet nogen er du da også velkommen til at skrive info til mig på runefyren@gmail.com
Avatar billede mclemens Nybegynder
29. december 2006 - 11:15 #4
Avatar billede themosh Nybegynder
13. juli 2007 - 10:53 #5
fandt ingen