Avatar billede nemonic Nybegynder
22. december 2006 - 10:13 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

IE7.0 vil ikke installeres på dansk?

Hej,
Jeg har hentet IE 7.0 til min pc, den kører med medie center XP Home.

Når jeg har hentet .exe filen fra microsofts hjemmeside skriver den "Denne installation understøtter ikke operativsystemets nuværende sprog".
Jeg har prøvet at kigge om windows står til dansk de forskellige steder. Jeg har haf IE 7 inde på engelsk, men jeg har jeg forsøgt afinstalleret.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 10:17 #1
det er fordi at MCE faktisk er en engelsk version hvor der er installeret en dansk sprogpakke på, så det er den engelske version du skal hente. (og så vil MS ret sikkert komme med en sprog pakke til dansk hvis den ikke allerede findes)
Avatar billede nemonic Nybegynder
22. december 2006 - 10:23 #2
Vil den selv opdatere fra ENG, til DK når den kommer?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 10:25 #3
umiddelbart nej, da det plejer at blive katergoriseret som en tilføjelse, men du kan se de ekstra tilgængelige ting (sprog) på windows update siden.
Avatar billede nemonic Nybegynder
22. december 2006 - 10:30 #4
Fint, bare den kommer på update siden, så skal jeg nok finde den... Dvs. jeg bare skal hente den engelske og installere, så vil den automatisk komme med en sprogpakke til IE7?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. december 2006 - 10:34 #5
ja den burde før eller siden dukke op her http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/da/ under Faciliteter til flere sprog (lige pt findes det kun til IE6 SP1 men på et tidspunkt kommer de med næsten garanti også til IE7)
Avatar billede vejmand Juniormester
22. december 2006 - 10:36 #6
Jeg har hentet IE 7.0 på dansk herfra: http://www.microsoft.com/danmark/windows/ie/default.mspx
Avatar billede nemonic Nybegynder
22. december 2006 - 10:36 #7
Lyder godt, tak :)
Avatar billede nemonic Nybegynder
22. december 2006 - 11:18 #8
Ja, og det er netop det der ikke virker :P
Avatar billede dr.martin Nybegynder
04. januar 2007 - 22:20 #9
kan ikke finde faciliteter, hvor ligger det
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. januar 2007 - 22:22 #10
dr.martin ???
Avatar billede dr.martin Nybegynder
05. januar 2007 - 06:58 #11
undesyld jeg blander mig men har sammen problem. http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/da/ under Faciliteter til flere sprog har været inde under linket men kunne ikke finde failiteter
Avatar billede hscho Nybegynder
01. februar 2007 - 12:56 #12
jvf. ovennævnte. jeg har samme problem og kan forstå på ovennævnte, at det er MCE der er problemet - rart at vide. Er der nogen der ved hvad der sker hvis man downloader den engelske version. Bliver sproget i Windows ændret til engelsk eller er det kun MCE ?
Avatar billede juelraun Nybegynder
02. maj 2007 - 09:36 #13
MCE og IE7 - samme problem hos alle - kan jeg forstå :-/
Det er ret skuffende, at man ikke kan opdatere IE og beholde dansk menu (svar til hscho).
Heller ikke efter arbejdernes kampdag er der kommet nogen rettelse :-(
Keep us posted...
Avatar billede juelraun Nybegynder
02. maj 2007 - 09:54 #14
I forbindelse med Windows Update og efterfølgende 2 gange update af valgfri software får man følgende (som løsning på ovenstående problemer):
Windows Internet Explorer 7 MUI-pakke til Windows XP og Windows Server 2003 (x86)