Avatar billede abc-2000 Nybegynder
21. december 2006 - 21:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Msn problem - Kontakt personer, max antal

Hey derude..
Inden I får afvide hvad problemet er, får I lige forhistorien inden, så slipper vi for mange spørgsmål..

Nå men.
Jeg har nu valgt efter Lang tid, at lave mig en ny msn konto.
Jeg kender til den funktion der hedder Eksporter liste over kontaktpersoner, og derefter Importer liste over kontakt personer når man er på sin nye konto.

Dette har jeg gjort, og jeg mener at før i tiden når man har gjort det på den måde, har den også tilføjet alle dem som man havde på sin slettede og blokeret liste, og smidt dem med ind igen, fordi man skal acceptere inden den er færdig, om en hel række af email adresser, skal have adgang til den msn, hvilket jeg siger ja til.

Nå men.
PÅ den nye konto her, der har jeg kun 160 personer, trods jeg har eksporteret/impoteret(funktionen) med mine kontaktpersoner.

Sjovt nok, så skal jeg jo bruge Windows Messenger (Den helt gamle) og Windows Live Messenger (den helt nye) for at kunne se begge lister samtidig..
Men efter import, så er der kun 160 på Windows live messenger, og over 300 på den anden (Windows Messenger)

Vil det sige, at man kun kan have 160 på Windows live messenger, og for at tilføje slettede og blokeret folk, samt de resterende, skal man tilføje dem manuelt ???

Svar bedes
Avatar billede zynzz Praktikant
21. december 2006 - 21:31 #1
Har du prøvet at logge ind med den gamle på den nye "Windows live messenger"?, og se om der er de 300 som der skal være ?
Avatar billede abc-2000 Nybegynder
22. december 2006 - 17:21 #2
Okay.. Jeg har vist fundet ud af det her selv.. Det var bare mig der ikke lige tænkte mig om..

Beklager