Avatar billede roed Nybegynder
21. december 2006 - 19:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Installation af cd-rev fejler

Har en pc som ikke vil installere cd-drev?! Den isger at ny hardware er fundet og prøver så at installere drivere. Først får jeg besked om at den ikke er signeret, det siger jeg OK til og lidt efter siger den "Hardwaren kan ikke startes" "Der opstod et problem under installationen af denne hardware (kode 19)".

Hvad sker der lige her!?!?!?
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 19:52 #1
Avatar billede roed Nybegynder
21. december 2006 - 19:58 #2
Fandt en løsning på google ved at rette lidt i reg.basen. Der er ingen egentlig løsning i dit link loppehund, men ja det var reg.basen som var gal.
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 20:19 #3
øhhh!

Citat mit link:

Anbefalet løsning

Der blev fundet et problem i registreringsdatabasen.

Dette kan ske, hvis der er defineret flere tjenester til en enhed, hvis der opstår fejl i forbindelse med åbning af en undernøgle for tjenesten, eller hvis drivernavnet ikke kan hentes fra tjenestens undernøgle. Prøv disse muligheder:

Klik på Fejlfinding under fanen Generelle egenskaber for enheden for at starte Guiden Fejlfinding. Klik på Fjern, og klik derefter på Søg efter hardwareændringer for at indlæse en brugbar driver. Genstart computeren i fejlsikret tilstand, og vælg derefter Sidste kendte fungerende konfiguration. Dette gendanner den seneste fungerende registreringsdatabasekonfiguration.

Som en sidste udvej kan du redigere direkte i registreringsdatabasen. Yderligere oplysninger finder du under Registry Reference i Microsoft Windows 2000 Server Resource Kit på følgende adresse (webstedet er på engelsk): .
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 20:24 #4
Mit link:

"Som en sidste udvej kan du redigere direkte i registreringsdatabasen"

Dit svar:

Accepteret svar: roed
Point: 200,00 Fandt en løsning på google ved at rette lidt i reg.basen. Der er ingen egentlig løsning i dit link loppehund, men ja det var reg.basen som var gal.
Avatar billede off-line Nybegynder
21. december 2006 - 21:06 #5
roed - fandt du noget, som ikke er indeholdt i loppehunds link?
Avatar billede peet49 Nybegynder
22. december 2006 - 07:48 #6
Synes det sker for tit efterhånden, der er mange der kommer med noget lignende, hvad skal vi stakkels folk gøre, vi har jo brug for pointene til vores julebryg.
Spøg til side, det er sket nogle gange på det sidste for mig også, man kommer med et godt svar, og spørger tager point selv, på et eller andet (af samme grundlag)
Avatar billede roed Nybegynder
22. december 2006 - 09:09 #7
Hej alle.
Beklager at jeg afbrød på den måde, men sad midt i noget som skulle gå mere end almindeligt stærkt ;o)
Her er løsningen på mit problem http://www.webtree.ca/windowsxp/tips_fixes.htm

LoppeHund>> Jeg synes aldrig at Windows egen fejlfinding virker og jeg roder mig ALDRIG ud i noget LastKnownGood, da dette mere smadrer maskinen end reparere den! Derfor kunne jeg ikke bruge dit link til noget konstruktivt, og som sagt skulle det gå hurtigt.

Så jeg beklager til alle jer der måtte af med lidt galde... det er absolut ikke fordi jeg er nogen point freak! Sætter altid mine spørgsmål til 200, for jeg vil hellere have et godt svar end en masse point. Fik bare ikke lige noget godt svar inden jeg selv nåede at finde løsningen.

Tak for jeres indsats!