Avatar billede poolo Praktikant
21. december 2006 - 18:13 Der er 4 kommentarer

Curser problem

Hej

Spørgsmål 2.

Min laptop er begyndt at opføre sig meget mærkeligt.

Hver gang jeg skriver - flytter curseren sig derhen hvor min mus "står" på skærmen.

Eksempel:
Jeg sidder i excel og er i gang med at skrive i felt A3. Min musecurser "peger" på felt  D9 - og nu flytter markeringen sig hen i det felt......... Er lige så underligt som det lyder.

Giver det nogen mening - og i så fald, nogen idé om hvad der kan være galt?
Avatar billede milter Ekspert
21. december 2006 - 18:22 #1
Har du mulighed for at prøve med en anden mus?

Jeg har set mange besynderlige opførsler, når musen trænger til at blive skiftet ud.
Avatar billede poolo Praktikant
21. december 2006 - 18:41 #2
Det underlige er, at når der ikke er mus sat i - så er det det samme.
Problemet her er jo at på en laptop er der altid en "mus".
Avatar billede milter Ekspert
21. december 2006 - 18:49 #3
Ups, jeg gik ud fra, at du brugte ekstern mus ;)
Avatar billede prebas Nybegynder
26. december 2006 - 16:20 #4
touch pad kan jo også stå af... prøv at slå det fra og se om det ændre på noget