Avatar billede urokke Nybegynder
21. december 2006 - 10:19 Der er 4 kommentarer

HTML script for browser home

Jeg oensker i en html email at have et knap (text eller bilelde)hvor modtageren kan klikke og derefter enten tilfoeje til sine favorites eller saette en bestemt hjemmeside som browser start page - er der nogen der kan hjaelpe med scriptet???
Avatar billede fennec Nybegynder
21. december 2006 - 10:32 #1
Avatar billede olebole Juniormester
21. december 2006 - 12:49 #2
<ole>

- men det virkede kun i IE til og med version 6  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede fennec Nybegynder
21. december 2006 - 12:54 #3
?'et er mere om det virker i mailprogrammet, da det er en html-email der skal sendes :o)
Avatar billede olebole Juniormester
21. december 2006 - 13:03 #4
Det gør det helt afgjort ikke  ;o)