Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
21. december 2006 - 08:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ekstra værktøjslinie

Hej jeg har pludselig fået en protection bar værktøjslinie i min browser, den popper hele tiden op i menubaren med Alerts , hvordan får jeg fjernet dette skidt ? -Jeg har prøvet at hakke den fra på indstillinger for værktøjslinie men uden held..hjæælpp
Avatar billede hkhgubbi Nybegynder
21. december 2006 - 08:34 #1
Nu er det vel ikke den fra Microsoft? Der følger med SP2, eller IE7.
Avatar billede hkhgubbi Nybegynder
21. december 2006 - 08:38 #2
Ellers kan du gå ind under "Indstillinger" -> "Internet indstillinger" -> "Programmer(Faneblad)" -> "Administrer add-on(eller noget ligende, nederst ihvertfald!)" der kan du så slå den fra, sammen med alle andre add-ons til IE.
Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
21. december 2006 - 08:46 #3
Tak hkhgubbi - Det virkede jo ;0)...men lige lidt ekstra ;0)..Hvordan får man den fjernet fra systemet/slettet programmet ?
Avatar billede hkhgubbi Nybegynder
21. december 2006 - 08:52 #4
Prøv med Spybot - Search & Destroy, virker på omkring 50.000 spyware programmer.
http://www.spybot.info/dk/download/index.html

Installér -> opdater -> Search & Destroy!
21. december 2006 - 09:05 #5
... eller for en go' ordens skyld ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm
...så skal jeg nok følge op ...
Avatar billede hkhgubbi Nybegynder
21. december 2006 - 13:39 #7
Bliver svaret accepteret? Eller er det noget der ikke gøres i...?
Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
21. december 2006 - 13:52 #8
Jo jeg prøvede, men ved ikke om jeg gør noget forkert da jeg stadig har en masse åbne spørgsmål, men det er ikke af uvilje, nu har jeg prøvet igen ved at markere dit navn, håber det gik bedre ?
Avatar billede hkhgubbi Nybegynder
21. december 2006 - 14:06 #9
Ja, navnet skal markeres. Dette skyldes at hvis der er flere der har kommet med et svar skal du kunne vælge det bedste!

- Takker for point, håber jeg kan hjælpe en anden gang!
21. december 2006 - 14:10 #10
Avatar billede ceciliemathias Nybegynder
21. december 2006 - 14:33 #11
Ja jeg prøver at give de pågældende point, men syntes stadig de figurerer på min liste med gule flag selvom jeg gir point ?
21. december 2006 - 15:06 #12
Citat fra http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar ->

Hvordan accepterer eller afviser jeg et svar?
Det gør du ved at markere brugernavnet i boksen til venstre, og klikke på enten Accepter eller Afvis.
Disse står lige over det felt hvori du skriver dine indlæg.