Avatar billede ssan Nybegynder
20. december 2006 - 22:21 Der er 3 kommentarer

spille Age of Mythology over vpn forbindelse

Vi er to som har en pc stående i hvert sit hus med hver vores ip adresse og har prøvet at køre et program fra www.leafnet.net og vi kan også lave en lanforbindelse og se den der hoster et spil men kan ikke connecte så spillet kører.

Er der andre muligheder for at lave en kunstig lan-forbindelse som kan bruges til at spille via.

Evt. et program!
Avatar billede ssan Nybegynder
20. december 2006 - 22:23 #1
Der skulle stå www.leafnetworks.net
Avatar billede jkn83 Praktikant
03. februar 2007 - 17:03 #2
for at spille lan games over leafnetworks skal i sætte jeres process i realtime.
Gå ind i task Manager (CTRL+ALT+DEL) under Processes, finder du leaf 2006.exe højre klikker, sæt prioritet, og så real time.

Det skulle løse dit problem.
Avatar billede kjeldsen1337 Nybegynder
12. juni 2007 - 14:43 #3
Hvis i installere Hamachi, så skal i bare følge beskrivelsen her: http://www.hamachiwiki.com/Age_of_Mythology og der skulle ikke være problemer med at spille. Der er også guides til hvordan i kan spille en lang række andre spil på www.hamachiwiki.com