Avatar billede oz1bwd Nybegynder
20. december 2006 - 18:51 Der er 3 kommentarer

Outlook 2003 og Exchange dialogboks

Når jeg starter Outlook fortæller en dialogboks at Exchange er i øjeblikket i gendannelsestilstand og så kan jeg vælge mellem opret forbindelse, arbejd ofline eller annuller. Ingen af mine kolleger får denne boks og vore driftsfolk kan ikke give en forklaring på at jeg skal klikke på Opret forbindelse hver gang???
Mvh
Peter
Avatar billede skrog Nybegynder
10. januar 2007 - 22:03 #1
Får du også den dialog boks hvis du åbner din postkasse på en anden PC?
Avatar billede totaldata Nybegynder
23. februar 2007 - 06:48 #2
Hej Peter,
Jeg har nøjagtigt samme problem på een af mine PCere, så det ville være spændende at se en løsning på dit problem. Til spørgsmålet fra skrog: Jeg har kun problemet på een pc, ikke de andre (jeg ved ikke om det også gælder for peter)
mvh ib
Avatar billede skrog Nybegynder
04. marts 2007 - 09:10 #3
Hvis den bruger som har problemet logger på en anden pc, ser brugeren så problemet der? prøv evt. at oprette en ny outlook profil på den pc som har problemet.