Avatar billede mangelviden Nybegynder
20. december 2006 - 16:42 Der er 1 løsning

Widesreen og ældre spil

Jeg har brug for vejledning..
Jeg overvejer at købe en widescreen, men er noget i tvivl om, hvordan gamle spil vil se ud på den. Her tænker jeg på C & C, The first Decade med C & C, Red Alert Generals, Tiberian Sun med flere.
Det er meget gamle spil for nogle, men "nostalgi" for mig.
Derfor vil jeg fortsat gerne kunne spille dem, men er i tvivl med hensyn til widesreen contra traditionel skærm.
Er der nogle, der har praktiske erfaringer med, hvordan sådan nogle "ældgamle" spil bliver "vist" på en widescreen-skærm

På forhånd tak.
Mangelviden
Avatar billede mangelviden Nybegynder
23. december 2006 - 19:20 #1
Det er vist en død sild...