Avatar billede dafox Nybegynder
20. december 2006 - 13:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Seperat account ?

Er det muligt at ha seperate accounts i express som er bundet til sin xp bruger...

Jeg har 3 brugere på min pc, og jeg vil gerne ha at de hver især har deres egen outlook express email.
så når man logger ind blir man tildelt sin acc alt efter hvilken xp bruger man har logget ind med.

hvis det gir mening :O
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 13:54 #1
ja det får de da også pr default, man skal selv ind og rette i det hvis alle brugere skal benytte samme lagringsmappe, så hvad er problemet præcist ?
Avatar billede dafox Nybegynder
20. december 2006 - 13:57 #2
problemet er at de logger alle sammen med den samme bruger...

selvom der er 3 forskellige emails, skal jeg fortælle den et eller andet sted at den skal bruge nogle bestemte xp bruger accounts ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 13:58 #3
så er det idendity du skal kigge på, det smarteste ville dog være at oprette det antal breugere der er, så ens konti holdes adskilt.
Avatar billede dafox Nybegynder
20. december 2006 - 14:01 #4
identity ?  hvor
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. december 2006 - 14:06 #5
filer -> identitet.
Avatar billede halifax Nybegynder
21. januar 2007 - 17:29 #6
Når du opretter Ny mail og går ind under menupunkt Formater, har du der flueben ud for Send billeder med meddelelse?
Avatar billede halifax Nybegynder
21. januar 2007 - 17:30 #7
Sorry - ovenstående i forkert post. Se bort fra det.
Avatar billede dafox Nybegynder
30. april 2007 - 15:47 #8
a