Avatar billede Slettet bruger
20. december 2006 - 13:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forside i Flash

Hej,

Jeg skal til at redesigne en kundes hjemmeside og i den forbindelse vil han have lavet en Flash forside. Selve flashen er nok ikke så besværligt at lave, men de data som der er på flashen skal hentes fra en database.
Hvis i tager et kig på www.mla.dk og ser hvordan hans forside er lavet så skal jeg bruge noget af det samme.
Forskellen er bare at hans flash sandsynligvis ikke skifter tekst og billeder. Det er et krav at den skal gøre det!
Det er naturligvis imod betaling!
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2006 - 19:43 #1
Hmm, slet ingen der vil tjene lidt penge ved at lave det flash for mig ?
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2006 - 13:34 #2
Det ser ikke ud til at nogen har tid eller lyst til at lave det for mig. Jeg giver det lige er par dage til så lukker jeg spørgsmålet.
Vil lige for en god ordens sige at jeg er villig til at betale ca. 1500 for at få det lavet.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2006 - 12:28 #3
Det var da ærgerligt at ingen gider lave det :(
Avatar billede roscow Nybegynder
01. januar 2007 - 15:14 #4
Hvad er det helt precist du vil have lavet?
Avatar billede burns Nybegynder
02. januar 2007 - 21:22 #5
Hej Maximus,

Vil du skrive lidt flere oplysninger om opgaven. Hvad er det præcist der skal laves? Er det flashen eller både flash og backend. Skal der laves et admin modul til databasen. Skal backenden være i php, asp eller noget helt tredie?