Avatar billede donslund Nybegynder
20. december 2006 - 08:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Videresende POST-variabler

Jeg har en formular der via POST sender nogle variabler til en php-side. På denne side sker der forskellige ting. Herefter kunne jeg godt tænke mig, at videresende disse variabler endnu en gang. Også ved hjælp af POST.

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
20. december 2006 - 09:23 #1
den omstændelige måde kunne være at lave en form med hidden felter med værdierne i og sende dem videre.. hvorfor skal det lige være POST? hvorfor ikke lave det med en session?
Avatar billede donslund Nybegynder
20. december 2006 - 10:07 #2
Første gang, er det mit eget script der skal bruge variablerne. Derefter er det et eksternt script på en helt anden server et helt andet sted.
Avatar billede bengun Novice
20. december 2006 - 11:29 #3
Så bliver du nødt til at sende dine variabler videre som parametre til de efterfølgende sider.
Avatar billede olebole Juniormester
20. december 2006 - 16:23 #4
<ole>

Så skal du vel bare åbne en socket til fjern-dokumentet:
    http://dk2.php.net/manual/da/function.fsockopen.php

/mvh
</bole>
Avatar billede algizoft Nybegynder
21. december 2006 - 15:43 #5
Hvis du skal GET'te kan du bare gøre det ved hjælp af file() eller file_get_contents(). Hvis din host tillader dette.

Hvis du skal POST'e variable vil jeg anbefale libcurl (http://dk.php.net/curl), hvis du har adgang til dette.
Avatar billede donslund Nybegynder
04. februar 2007 - 15:41 #6
Det er blive lukketid. oleboles svar ligger vist tættest på resultatet. Smid et svar!
Avatar billede donslund Nybegynder
14. marts 2007 - 08:15 #7
Men nej.