Avatar billede klikkomania Nybegynder
19. december 2006 - 23:50 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Oprette et site?

Hey...
Jeg ved INTET om hvordan jeg skal gøre - men sagen er den at jeg godt kunne tænke mig at oprette et site/en hjemmeside hvor der kan foregå oploads og kommunikation igennem. Ligesom siden igroups.com, hvor jeg og resten af min studiegruppe kan mødes, med hver vores log in og oploade vores skolearbejde! Hvordan gør jeg? Er stadiet under grøn, aner ikke hvor jeg skal starte! Findes der noget litteratur herom, gode hjemmesider eller? Kræver det nogle bestemte programmer/software og skal jeg købe sådan et domænenavn eller findes der nogle gratis? Help...tak på forhånd.
Avatar billede jps6kb Novice
20. december 2006 - 00:11 #1
Avatar billede fun22 Nybegynder
20. december 2006 - 07:28 #2
Du skal jo først og fremmest vide helt præcis hvad du vil.. Så skal du finde ud af om det er noget du selv vil lave eller om du skal have nogn ude fra til at lave selve siden for dig..

Du skal have domæne og webhotel... Det kan fåes til 9 kr/md og opefter.. Og domænet koster 45 kr om året..

Hvis du er interrasseret i et tilbud på hvad det vil koste at få det lavet, så send mig en mail på jtpdev[SNABEL A]jtpdevelopment.dk

Mvh
Jesper
Avatar billede jps6kb Novice
20. december 2006 - 13:54 #3
Ja, hvis du ikke sætter dig på en af de løsninger jeg foreslog, er du også velkommen til at kontakte mig på post [a] kimbang.dk hvis du vil have udviklet en løsning som passer til jeres behov.
Avatar billede dna Nybegynder
20. december 2006 - 17:28 #4
Hvis du gerne vil have noget ligesom igroups.dk, hvorfor opretter I jer ikke bare derinde så? Det er vist noget lettere at betale de par kroner det koster end at udvikle noget selv?

dna
Avatar billede lajlev Nybegynder
21. december 2006 - 12:00 #5
Har brugt denne længe med god erfarning. https://www.dropboks.com/
Avatar billede klikkomania Nybegynder
21. december 2006 - 20:09 #6
Åragen til der ikke benyttes igroups.com er at det er en betalingsside. Der er et maks for hvor meget man kan oploade og så koster det ellers bare der efter! Vil jo også gerne lære noget, nu det er relevant for mig. Men mange tak for de fine tilbud og hjælpen.