Avatar billede jul3 Nybegynder
19. december 2006 - 13:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Opdatering Af Pc udstyr

Hey Eksperter.

Så er han her igen med sine newbie spørgsmål :D

Jeg tænkte på om der findes et type program som selv kan installere de nyeste driver som er til rådighed.

Fx ligesom i system - enhedshåndtering , kan man få computeren til at finde en bedre driver på nettet.  Jeg har dog ikke været ude for at dette virker ( brug for det )  men får at være sikker og ikke sidde manuelt og besøge alle de hjemmesider , kunne det være rart hvis et eller andet geni havde lavet sådan et program.

( kan godt være det er ønsketænkning , men vil da lige hører ad )

Jul3
Avatar billede loppehund Nybegynder
19. december 2006 - 13:30 #1
Findes ikke
Avatar billede kogt Nybegynder
19. december 2006 - 14:10 #2
nix findes ikke..!

du maa selv ud og lede eller oprette et spoergsmaal her paa sitet, hvis du ikke selv kan finde dem :)
Avatar billede simlau Nybegynder
19. december 2006 - 14:31 #3
Man kan jo bare have en IBM thinkpad :P... Der finders sådan et program.

Men alle andre, må ud og lede.
Avatar billede kogt Nybegynder
19. december 2006 - 14:41 #4
ja okay saadan kan man oxo se paa det...
mit tastetur opdaterer sig da selv og mit webcam goer oxo men det er jo en feature logitech har for deres produkter...
min antivirus opdaterer oxo sig selv

jul3 > du kan jo bare udelukkende koebe produkter der selv opdaterer engang imellem :)
Avatar billede jul3 Nybegynder
21. december 2006 - 13:00 #5
Jeg siger mange tak for henvendelserne

point's ved jeg ikke hvem skal have ?

Jul3
Avatar billede kogt Nybegynder
21. december 2006 - 13:29 #6
jul3 > laeg selv et svar og tag point
Avatar billede kogt Nybegynder
21. december 2006 - 13:30 #7
eller rettere jeg skal ikke have point..... kan selvfoeglelig ikke tale for de andre..!!
Avatar billede loppehund Nybegynder
21. december 2006 - 13:52 #8
behold bare point
Avatar billede jul3 Nybegynder
22. december 2006 - 10:45 #9
Svar
Avatar billede jul3 Nybegynder
22. december 2006 - 10:46 #10
I skal ihvertfald have tak ! :D
Avatar billede jul3 Nybegynder
15. januar 2007 - 12:16 #11
Lige en kommentar  >

Har fundet et program som kan finde den nyeste opdatering som dit udstyr mangler.

" Driver genius Professional Edition "  hedder det og koster  en lille sum penge.

Programmet kigger ens hardware igennem og fortæller en hvad for nogle nye opdateringer der er kommet.

Men ikke kun det , programmet finder den pågældende driver og smider installations driveren lige i hoved på en.

Kan med alt anbefale dette program hvis man gerne vil have opdateret sin maskine.

Jul3