Avatar billede zahi Nybegynder
19. december 2006 - 10:53 Der er 1 løsning

Netværk over vågning mere præcis

Hej!

Jeg har et netværk med 3 servere og 11 PC'er. En gang immelllem har vi problemer med hastighæd så jeg vil gerne vide hvor ligger problemet. Jeg vil gerne vide præcis hvlkien PC (IP adresse) bruger for meget båndbredde og hvorfor.

Jeg har prøvet med PRTG TrafficGrapher men synes at den er ikke så godt på den måde at den viser at der er overbelæstning på linijen men viser ikke hvilken ip adresse eller PC er der der bruger båndbredde.

Vi kører på servere Win 2003 og har også en terminal server (har andrer lokationer der kører på den).

Er der nogen der kan abefale en godt software til denne problem?
Avatar billede noerrebronx Nybegynder
11. januar 2007 - 12:33 #1
Brug Ethereal snifferen fra etherea.org. Når du har sniffet lidt så klik på menuen statitics->Destinations. Det ser du så procentvis i perioden du har sniffet hvem der har gået amok med at sende data.