Avatar billede olav76 Nybegynder
17. december 2006 - 22:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan jeg udvælge den aktuelle post til brevfletning med Word?

Jeg har brugt Thomas Jepsens kode fra http://www.makeiteasy.dk/eksempler/Brevfletning.zip til en database på http://www.torstenhansen.dk/eksempel.mdb , men jeg har lavet lidt om på den, sådan at feltet "Angiv skabelon", knappen "..." og knappen "Brevflet" er flyttet ind i formularen tblKUNDER. Jeg vil nemlig gerne opnå at man i stedet for at flette med en valgt forespørgsel bare fletter med de aktuelle poster i underformularen.

Dvs. at hvis jeg står på KundeID 1, så vil jeg gerne flette alle kundeID 1's kunder.

Det burde kunne lade sig gøre ved at lave om på hændelsesproceduren for knappen brevfletning, men jeg kan ikke gennemskue hvordan det skal stå (Kan en smule VBA, men jeg er ikke nogen haj). Er der nogen der kan hjælpe.

Koden for hændelsesproceduren er i øjeblikket:

Private Sub cmdBrevflet_Click()
    On Error Resume Next
    Brevflet Me!txtDatakilde, Me!txtSkabelon, Me!Flet

End Sub

Der skal stå noget andet end "me!txtdatakilde" men hvad? Noget i retning af "[ServiceID] = [Formularer]![kopi Formular Servicebooking]![ServiceID]" ???
Avatar billede olav76 Nybegynder
17. december 2006 - 22:56 #1
svar
Avatar billede terry Ekspert
18. december 2006 - 08:05 #2
Hi olav
17/12-2006 22:56:20 does that mean you have found a solution yourself? If so then by accepting your answer you get your points back.