Avatar billede milan Nybegynder
17. december 2006 - 21:39 Der er 1 løsning

graf i exel

hey experter

jeg har graf i exsel, so viser en data serie over en år rækker, jeg vel gerne have lavet streger op fra årene til hvor værdien det år, så man bedre kan se hvordan det sår ud det år

hvad gør jeg, lige nu har jeg en 2d graf
Avatar billede vesth Nybegynder
17. december 2006 - 21:52 #1
Du skal formatere data serien ved at højreklikke på et af punkterne og vælge fra menuen. Du kan så i sidste faneblad "option" vælge "dropline". Jeg anvender Engelsk udgave, så det kan være det heder noget andet hvis du har en Dansk udgave af Excel.