Avatar billede michael_johnsen Nybegynder
23. maj 2001 - 08:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forkert hastighed v. afspilning af lyd

Jeg har et lidt mærkeligt problem med min Dell Optiplex PC.

Når jeg afspille hvilken som helst form for lyd (på nær alm. lyd CD) eller video afspilles filerne alt for hurtigt. Det lyder nærmest som om, at der er flyttet en flok smølfer ind i maskinen ;-)

Hvad pokker kan der være galt - jeg synes ikke at kunne finde noget sted at justere hastighed.
Avatar billede mansword Nybegynder
23. maj 2001 - 08:05 #1
Hvilken afspiller bruger du??
Avatar billede michael_johnsen Nybegynder
23. maj 2001 - 08:07 #2
Problemet optræder uanset om jeg benytter MS Mediaplayer (jeg har kun vers. 6.4) eller om jeg fx hører radio DR.
Avatar billede top Nybegynder
23. maj 2001 - 08:54 #3
Jeg tror det er et driverproblem. Jeg har det sammen med et skod-onboard lydkort under linux(Mandrake), og venter derfor på en ny kerne..

Til Windows vil jeg tror du kan bruge den seneste driver fra producenten, og ad den vej løse problemet.
:-?
Avatar billede makse Nybegynder
23. maj 2001 - 09:12 #4
Avatar billede michael_johnsen Nybegynder
24. juni 2001 - 20:50 #5
Jeg har selv løst problemet ved at downloade den nyeste driver fra Dell\'s website.
Avatar billede top Nybegynder
26. juni 2001 - 14:59 #6
Som jeg svarede for en måned siden..

Lukker du spørgsmålet?