Avatar billede hejms Nybegynder
17. december 2006 - 13:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SMS-problemer med Nokia 6280.

Hejsa, jeg har en Nokia 6280, og jeg har det problem at jeg har en besked liggende i min udbakke som ikke kan blive slettet. Jeg kan slet ikke gå ind i mappen og se den, og jeg kan heller ikke bare slette den når jeg bruger funktionen "Slet alle beskeder"...

Hvis jeg så bare kunne komme ind i mappen, var jeg ret ligeglad, men problemet er at når jeg har skrevet en besked som ikke bliver sendt, skal jeg jo ind i Udbakken for at prøve at sende den igen.. Men det kan jeg jo ikke.

Jeg har prøvet at gendanne fabriksindstillinger, men det hjalp ikke noget...

Nogle der har nogle idéer?
Avatar billede kalp Novice
17. december 2006 - 13:55 #1
software update... hvis ikke det kan gøre det at gendanne fabriksindstillinger (det sletter jo alt)

så tror jeg du skal have opdateret den software der er på din tlf
Avatar billede kox Nybegynder
17. december 2006 - 17:23 #2
Har også oplevet den fejl. Prøv at slukke dyret og se om det er muligt derefter. Altså når du har tændt den igen ;o)
Avatar billede hejms Nybegynder
17. december 2006 - 20:26 #3
Kox, det hjælper desværre ikke..

Kalp, hm.. Ja, har også overvejet at taqe den til et Nokia Service Center, men det er ret besværligt, så håbede nogle havde et råd til noget jeg selv kunne gøre.
Avatar billede kox Nybegynder
17. december 2006 - 22:31 #4
Hvad så hvis du forbinder mob. med computeren med usb-kablet og via filemanager i PC-suite sletter beskeden?
Avatar billede hejms Nybegynder
18. december 2006 - 00:32 #5
Kox, det prøvede jeg i dag.. Kan godt komme ind i mappen, men den kan slet ikke se at der er en besked i Udbakken.. :S ..
Avatar billede hejms Nybegynder
25. december 2006 - 18:24 #6
Ingen andre idé'er?
Avatar billede kox Nybegynder
26. december 2006 - 00:27 #7
Jeg har ihvertfald ikke flere...
Avatar billede hejms Nybegynder
23. september 2013 - 15:34 #8
*