Avatar billede renefriis Nybegynder
16. december 2006 - 22:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kontaktperson på msn IGEN

Jeg vil høre om det ikke er muligt at tilføje en kontaktperson som man har slettet en gang på msn Messenger ? Der står godt nok øverst når samtale vinduet er åbent at man kan tilføje, men kan ikke trykke på den samt man kan trykke på tilføj kontaktperson på selve vinduet over sine kontaktpersoner.

Er der ikke en mulighed for at tilføje vedkomne igen uden at skifte mail på messenger

På forhånd mange tak.
Avatar billede old-faithful Praktikant
16. december 2006 - 22:53 #1
Det kan da sagtens lade sig gøre. Har du prøvet hovedvinduet (Contacts -> Add a contact...) og så skrive adressen ind?
Avatar billede renefriis Nybegynder
16. december 2006 - 22:56 #2
ja det har jeg prøvet, men kan ikke få det til at virke.
Avatar billede old-faithful Praktikant
16. december 2006 - 23:19 #3
Hvilken meddelelse får du?
Avatar billede caz1986 Nybegynder
17. december 2006 - 00:10 #4
Det er nok fordi dengang du slettede personen fra msn, så kom du til at blokere personen samtidig som msn spørger om man vil. Så skal du ind i funktioner->indstillinger->beskyttelse at personlige oplysninger - og så fjerne blokeringen
Avatar billede renefriis Nybegynder
18. december 2006 - 12:07 #5
caz det hjalp heller ikke, men jeg har selv fundet ud af det, men tak for hjælpen alle sammen.

Jeg loggede ud af messenger og genstartede computeren og da jeg loggede på var min kontaktperson der igen.

God jul